Symfonia. Biznes gotowy na zmiany

Jak systemy HR pomagają w organizacji ocen pracowniczych, zarządzaniu celami i przekazywaniu informacji zwrotnej? [WEBINARIUM]

Anna Oleszczuk

Anna Oleszczuk

HR

Długość czytania:

26 kwietnia 2021

Okresowa ocena pracownika to istotne narzędzie wspierające rozwój kompetencji oraz realizację wyznaczonych celów. Pomaga analizować postępy oraz osiągnięcia pracowników, poprawia wydajność i jakość pracy oraz wspiera w wyrównywaniu luk kompetencyjnych między osobami zajmującymi te same stanowiska. Co więcej, ocena pracownika i weryfikacja stopnia realizacji postawionych celów jest dobrym pretekstem do bieżącej komunikacji oraz przekazania informacji zwrotnej między członkami zespołu, a przełożonym.

Do efektywnego przeprowadzenia tego procesu warto jednak zaangażować odpowiednie systemy HR, które pomogą menedżerom i działom kadr w zarządzaniu ocenami, celami oraz przekazaniu feedbacku. Sprawdź, jakie praktyczne korzyści może przynieść Twojej firmie odpowiednie narzędzie.

 

Uzyskaj dostęp do nagrania webinarium

Obejrzyj nagranie webinarium „Jak systemy HR pomagają w organizacji ocen pracowniczych, zarządzaniu celami i przekazywaniu informacji zwrotnej?”, podczas którego Anna Oleszczuk opowiada m.in. o:

  • Praktycznych narzędziach wspierających ocenę pracowników, wyznaczanie celów oraz przekazywanie informacji zwrotnej
  • Dlaczego ocena pracownika jest ważna i jakie są aktualne trendy w tym zakresie?
  • Istocie komunikacji między pracownikiem a przełożonym

Obejrzyj nagranie webinarium i dowiedz się, co możesz zyskać dzięki wprowadzeniu okresowej oceny pracowników oraz jak systemy HR mogą Ci w tym pomóc.

Prowadzące:

Anna Oleszczuk, ekspertka ds. kadrowych oraz HR

Jest związana zawodowo z obszarem HR od ponad 5 lat, zajmując stanowiska na różnym szczeblu: od asystentki po kierownika działu. Ma na koncie wdrożenie autorskiego portalu pracowniczego dla ok. 12 000 pracowników, w tym na stanowiskach robotniczych. Absolwentka studiów na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz studiów podyplomowych na kierunku Prawo Pracy. Nieustannie realizuje misję zawodową polegającą na eliminowaniu biurokracji i zbędnej papierologii w HR. Stara się odczarować dotychczasowe postrzeganie HR jako roli administracyjnej w firmach. Obecnie zajmuje się sprzedażą rozwiązań cyfrowych dla kadr.

 

 

 

Zuzanna Lizis, p.o. Dyrektor Działu HR Symfonii

Absolwentka Zarządzania Innowacjami na Rotterdam Business School, Digital Disruptions na Cambridge University, Wydziału Prawa i Zarządzania Université Jules Verne w Amiens we Francji. Uniwersytetu Warszawskiego Filologii Francuskiej oraz Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych. a także studiów podyplomowych z zakresu Prawa Pracy na Uniwersytecie Warszawskim oraz w Akademii Leona Koźmińskiego studiów podyplomowych HR Biznes Partner i Akademii Kompetencji Menedżera. Doświadczona menedżerka HR, liderka zespołów i transformacji. Posiada jedenastoletnie pracy w obszarze HR. Odpowiedzialna m.in. za rekrutacje, onboarding, offshoring, przygotowanie dokumentów kadrowych, szkolenia. Nominowana w Sage do nagrody „Make a difference” i „Inclusive Leader”. Prywatnie kocha żeglarstwo, a ostatnio zakochała się w górach.  Uwielbia podróże, kino i teatr.

 

 

Przeglądaj tematy tego artykułu:

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Powiązane kategorie

Planowanie
długoterminowe

Planowanie
globalne

Procesy
biznesowe

Zgodność
z prawem

Słownik Symfonii

Prowadzenie firmy może być pełne wyzwań, a jednym z nich jest fachowy żargon, który trzeba rozumieć. Nasz słownik wyjaśnia pojęcia w prostych słowach – od A do Z.
Wyświetl słownik