Symfonia. Biznes gotowy na zmiany

Komunikat: Wsparcie Klientów w okresie zagrożenia epidemicznego

Tomasz Kordowski

Tomasz Kordowski

Ekspert Sage ds. Public Relations

Długość czytania:

Mar 17, 2020

Drodzy Klienci,

Ze względu na obecną, wyjątkową sytuację podjęliśmy daleko idące środki w celu ochrony naszych pracowników, klientów, partnerów biznesowych i wszystkich potencjalnie zagrożonych w naszym otoczeniu.

Ponieważ wspólne zdrowie jest dla nas najważniejsze, nasz zespół pracować będzie zdalnie w takim zakresie, w jakim będzie to możliwe, by zapobiegać skutkom rozprzestrzeniania się wirusa. Dzięki naszej infrastrukturze ICT oraz wprowadzonym procedurom jesteśmy dla Państwa dostępni jak dotychczas, z niewielkimi zmianami dotyczącymi zapewnienia wspólnego bezpieczeństwa, które opisujemy poniżej.

W razie pytań jesteśmy dla Was dostępni codziennie, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17, pod numer 22 455 56 00 (Biuro Obsługi Klienta).

Wymiana dokumentów i zawieszenie wymiany dokumentów papierowych

Wszelką korespondencję papierową prosimy przesyłać w formie elektronicznej – w formie e-faktur, zeskanowanych załączników, zdjęć dokumentów (tu bardzo prosimy, by zweryfikować, czy dokumenty są czytelne). Jest to podykotowane względami bezpieczeństwa, ale także możliwymi ograniczeniami w funkcjonowaniu poczty i firm kurierskich

Z naszej strony korespondencja do Państwa będzie kierowana na adresy wskazane przez Państwa do bezpośredniego kontaktu. Jeśli dane te zmieniły się, to bardzo prosimy o pilną aktualizację.

W razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Wsparcie i bieżąca obsługa Klientów

Oprócz dotychczasowych kontaktów z Biurem Obsługi Klienta i zespołem Wsparcia Klienta przypominamy, że można kontaktować się z nami także na forum internetowym poświęconym produktom (Sage City): https://www.sagecity.com/pl/.

Klientom posiadającym Gwarancję Komfort lub Gwarancję VIP udostępniamy dodatkowe możliwości kontaktu na stronie Centrum Wiedzy pod adresem https://centrumwiedzy.sage.com.pl/kontakt.

Zespół Usług Profesjonalnych

Od 16 marca świadczymy usługi wsparcia dla produktów z linii Sage Symfonia oraz Sage X3 za pomocą połączeń zdalnych, z wykorzystaniem narzędzi:

  • Remote Desktop Protocol (RDP),
  • TeamViewer,
  • Webex,
  • MS Teams.

Każdy z naszych ponad 45 konsultantów Zespołu Usług Profesjonalnych w razi potrzeby posiada dostęp do bezpiecznej sieci VPN, umożliwiający pracę z ww. narzędziami. Jeżeli zaistnieje potrzeba zastępstwa dedykowanych dla Państwa konsultantów, na bieżąco będziemy wskazywać odpowiednie osoby do obsługi Państwa firmy.

Przeglądaj tematy tego artykułu:

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Rekomendowany kolejny artykuł:

Praca zdalna po epidemii – czy jesteśmy na nią skazani?

Praca zdalna po epidemii – czy jesteśmy na nią skazani?

Praca z dowolnego miejsca, praca zdalna, home office – to różne nazwy tego samego zjawiska. Na rozpowszechnienie się tego modelu pracy przede wszystkim miała wpływ trwająca już od kilkunastu miesięcy pandemia COVID-19. Wiele wskazuje na to, że dla sporej części firm opustoszałe biura i praca wyłącznie w środowisku internetowym będą codziennością także po zakończeniu pandemii.

czytaj dalej

Powiązane kategorie

Planowanie
długoterminowe

Planowanie
globalne

Procesy
biznesowe

Zgodność
z prawem

Słownik Symfonii

Prowadzenie firmy może być pełne wyzwań, a jednym z nich jest fachowy żargon, który trzeba rozumieć. Nasz słownik wyjaśnia pojęcia w prostych słowach – od A do Z.
Wyświetl słownik