Długość czytania:
Drodzy Klienci,
Ze względu na obecną, wyjątkową sytuację podjęliśmy daleko idące środki w celu ochrony naszych pracowników, klientów, partnerów biznesowych i wszystkich potencjalnie zagrożonych w naszym otoczeniu.
Ponieważ wspólne zdrowie jest dla nas najważniejsze, nasz zespół pracować będzie zdalnie w takim zakresie, w jakim będzie to możliwe, by zapobiegać skutkom rozprzestrzeniania się wirusa. Dzięki naszej infrastrukturze ICT oraz wprowadzonym procedurom jesteśmy dla Państwa dostępni jak dotychczas, z niewielkimi zmianami dotyczącymi zapewnienia wspólnego bezpieczeństwa, które opisujemy poniżej.
W razie pytań jesteśmy dla Was dostępni codziennie, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17, pod numer 22 455 56 00 (Biuro Obsługi Klienta).
Wymiana dokumentów i zawieszenie wymiany dokumentów papierowych
Wszelką korespondencję papierową prosimy przesyłać w formie elektronicznej – w formie e-faktur, zeskanowanych załączników, zdjęć dokumentów (tu bardzo prosimy, by zweryfikować, czy dokumenty są czytelne). Jest to podykotowane względami bezpieczeństwa, ale także możliwymi ograniczeniami w funkcjonowaniu poczty i firm kurierskich
Z naszej strony korespondencja do Państwa będzie kierowana na adresy wskazane przez Państwa do bezpośredniego kontaktu. Jeśli dane te zmieniły się, to bardzo prosimy o pilną aktualizację.
W razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Wsparcie i bieżąca obsługa Klientów
Oprócz dotychczasowych kontaktów z Biurem Obsługi Klienta i zespołem Wsparcia Klienta przypominamy, że można kontaktować się z nami także na forum internetowym poświęconym produktom (Sage City): https://www.sagecity.com/pl/.
Klientom posiadającym Gwarancję Komfort lub Gwarancję VIP udostępniamy dodatkowe możliwości kontaktu na stronie Centrum Wiedzy pod adresem https://centrumwiedzy.sage.com.pl/kontakt.
Zespół Usług Profesjonalnych
Od 16 marca świadczymy usługi wsparcia dla produktów z linii Sage Symfonia oraz Sage X3 za pomocą połączeń zdalnych, z wykorzystaniem narzędzi:
- Remote Desktop Protocol (RDP),
- TeamViewer,
- Webex,
- MS Teams.
Każdy z naszych ponad 45 konsultantów Zespołu Usług Profesjonalnych w razi potrzeby posiada dostęp do bezpiecznej sieci VPN, umożliwiający pracę z ww. narzędziami. Jeżeli zaistnieje potrzeba zastępstwa dedykowanych dla Państwa konsultantów, na bieżąco będziemy wskazywać odpowiednie osoby do obsługi Państwa firmy.
Przeglądaj tematy tego artykułu:
Rekomendowany kolejny artykuł:
0 komentarzy