Symfonia. Biznes gotowy na zmiany

Jak usprawnić proces obiegu informacji w swojej firmie? [WEBINARIUM]

Karol Flaziński

Karol Flaziński

Długość czytania:

19 marca 2020

Obieg dokumentów w firmie to wieloskładnikowy proces: faktury kosztowe, korespondencja wewnętrzna i zewnętrzna, archiwizacja dokumentów, ale też wymiana informacji poprzez pocztę e-mail. A gdyby wszystkie te zadania można było obsługiwać z poziomu jednego systemu?

Poznaj Symfonię Obieg Dokumentów i sprawdź, jak możesz zyskać czas na efektywniejszą pracę, przyspieszyć wymianę informacji w firmie oraz zautomatyzować procesy biznesowe.

Uzyskaj dostęp do nagrania webinarium

Webinarium poprowadziła Aneta Fidler, Key Account Manager, eDokumenty sp. z o.o. oraz Karol Flaziński, Product Marketing Manager, Symfonia. Eksperci opowiedzieli o funkcjonalnościach systemu Symfonia Obieg Dokumentów, m.in.:

 

W czasie webinarium dowiesz się jak w nowoczesny sposób zarządzać:

– wprowadzaniem dokumentów kosztowych

– dekretacją kosztów

– pełną obsługą delegacji krajowych i zagranicznych

– ewidencjami umów oraz obsługą zamówień

– obsługą poczty e-mail i kalendarza.

Na końcu spotkania odbyła się sesja pytań i odpowiedzi. Wysłuchaj webinarium i poznaj pełnię możliwości Symfonii Obieg Dokumentów!

 

Dla kogo przeznaczone jest webinarium?

  • Dla przedsiębiorców
  • Dla managerów i pracowników
  • Dla prezesów zarządów i właścicieli firm
  • Dla kierowników biur

Czas trwania: ok. 60 min

 

Przeglądaj tematy tego artykułu:

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Powiązane kategorie

Planowanie
długoterminowe

Planowanie
globalne

Procesy
biznesowe

Zgodność
z prawem

Słownik Symfonii

Prowadzenie firmy może być pełne wyzwań, a jednym z nich jest fachowy żargon, który trzeba rozumieć. Nasz słownik wyjaśnia pojęcia w prostych słowach – od A do Z.
Wyświetl słownik