Symfonia. Biznes gotowy na zmiany

IdoSell i Symfonia wspólnie dla e-commerce. Wsparcie sprzedaży i długofalowe działanie

Tomasz Kordowski

Tomasz Kordowski

Ekspert Symfonii ds. Public Relations

Długość czytania:

12 lipca 2021

Symfonia i IdoSell rozpoczęły ścisłą współpracę. Dzięki temu tysiące sklepów internetowych będzie mogło w wygodny sposób korzystać z oprogramowania, które wspiera sprzedaż i zarządzanie magazynem.

IdoSell to jeden z polskich liderów na rynku e-commerce z GMV na poziomie 12,5 mld zł. Z kolei Symfonia digitalizuje i wspiera działalność biznesową przedsiębiorstw z sektora MŚP, w tym obsługę procesów handlowych. Firmy postanowiły zintegrować się i udostępnić właścicielom tysięcy sklepów internetowych obsługiwanych przez IdoSell komplet szybkich, korzystnych i łatwych we wdrożeniu funkcjonalności.

– Symfonia stała się partnerem IdoSell, z czego ogromnie się cieszymy. To oznacza, że nie tylko włączamy ich rozwiązanie do swojej oferty, ale też zaczynamy ścisłą współpracę. Dzięki niej nasi klienci nie będą musieli martwić się aktualizacjami systemu Symfonii. IdoSell będzie otrzymywać na bieżąco informację o wszelkich zmianach, co pozwoli nam na przygotowanie się do tych modyfikacji. Sprzedawcy IdoSell, którzy skorzystają z Symfonii mogą mieć pewność, że wszystkie zmiany będą kompatybilne z ich sklepem – tłumaczy Maciej Dobroń, Product Manager w IdoSell.

IdoSell i Symfonia zakładają, że w najbliższym czasie integracja ulegnie przekształceniom, które będą bezpośrednią odpowiedzią na potrzeby właścicieli e-sklepów.

– Docelowo dzięki integracji z Symfonią, klient IdoSell będzie mógł obsługiwać w jednym miejscu dokumenty fakturowo księgowe, cały magazyn, a dodatkowo zintegruje swój sklep do tej całej obsługi – wyjaśnia Maciej Dobroń.

Jak twierdzi Piotr Ciski, prezes Symfonii, w sprawnie działającym kanale e-commerce niezbędna jest integracja tego co widzi i doświadcza klient, np. zasad działania sklepu internetowego, intuicyjności obsługi, dobrej prezentacji produktów, szybkiego kontaktu, z tym co jest za wirtualną ladą. Integracja IdoSell i Symfonii odpowiada na tę potrzebę.

– Chodzi o spięcie całego procesu obsługi i łańcucha logistycznego – obsługi płatności, ustalania cen, księgowania, kontroli stanów magazynowych. W praktyce to połączenie niejako w jeden system platformy do sprzedaży online z oprogramowaniem do zarządzania zasobami firmy, czyli ERP. Przy dynamicznie rosnącej sprzedaży, wymianie setek czy tysięcy dokumentów miesięcznie, automatyzacja obsługi całego łańcucha sprzedaży jest koniecznością. Ale często przeszkodą jest właśnie integracja różnych systemów. Dlatego razem z IdoSell przygotowaliśmy gotowe rozwiązanie dla polskich przedsiębiorców zainteresowanych szybkim rozwojem swojego kanału e-commerce. Na tego typu cyfryzację i automatyzację sprzedaży jest w Polsce ogromny potencjał. Według PwC tylko 80 tys. z około 150 tys. podmiotów sprzedających w internecie w 2020 r. posiadało własne e-sklepy. Z kolei z systemów ERP według danych GUS za 2019 rok korzystało niecałe 54% firm średniej wielkości, zatrudniających co najmniej 50 pracowników, oraz tylko nieco ponad 21% małych, zatrudniających od 10 do 49 pracowników – mówi Piotr Ciski.

IdoSell to polska firma, która od ponad 20 lat dostarcza profesjonalnym i rozwijającym się w szybkim tempie e-sklepom, oprogramowanie jako usługę (SaaS) w miesięcznym abonamencie. Jej celem jest maksymalizacja sprzedaży i konwersji w sklepach internetowych. Liczne integracje i partnerstwa, duże zaawansowanie technologiczne platformy sklepowej, otwartość na najnowsze trendy w e-commerce sprawiają, że klienci IdoSell są w stanie szybko i efektywnie rozwijać swój biznes. Wśród klientów IdoSell są m.in. eZebra, Humbi, Ministerstwo Dobrego Mydła, Minti Shop, Zoo Art, Paese, Foods by Ann, Sylwia Majdan, Cardio Bunny czy Sugarfree.

Narzędzia informatyczne potrzebne do uruchomienia sprzedaży internetowej

Przeglądaj tematy tego artykułu:

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Rekomendowany kolejny artykuł:

Więcej na ten temat:

Cyfryzacja procesu zatrudniania

Cyfryzacja procesu zatrudniania

Proces zatrudnienia nowych pracowników w okresie pracy zdalnej lub hybrydowej to spore wyzwanie dla wielu przedsiębiorstw. Z pomocą przychodzą jednak narzędzia i procedury, dzięki którym można ten proces nie tylko zoptymalizować, ale także odczuć jego pozytywny wpływ na szereg obszarów biznesowych. 

Powiązane kategorie

Lidery
innowacji

Technologia
dzisiaj

Technologia
jutra

Słownik Symfonii

Prowadzenie firmy może być pełne wyzwań, a jednym z nich jest fachowy żargon, który trzeba rozumieć. Nasz słownik wyjaśnia pojęcia w prostych słowach – od A do Z.
Wyświetl słownik