Długość czytania:
Śniadanie biznesowe z Symfonią w Muzeum Śląskim – materiał archiwalny.
- Jak zastąpić papierową lub prowadzoną za pomocą arkusza kalkulacyjnego ewidencję czynności sprzedażowo-produkcyjno-magazynowych?
- Jak usprawnić rejestrację zadań i operacji produkcyjnych?
- Czy wydanie surowca na produkcję można zrobić dotykając ekran kilka razy?
- Jak pracując w terenie w kilka minut za pomocą smartfona sprawdzić stan należności kontrahenta, zweryfikować dostępność towaru i utworzyć zamówienie?
Uwaga! Spotkanie w Muzeum Śląskim odbyło się 28 września 2021 r. Dziękujemy wszystkim uczestnikom!
Jeżeli masz pytania dotyczące tematyki poruszanej w czasie wydarzenia, skontaktuj się z ekspertami Symfonii:
Tomasz Kozłowski, tel: 693 931 169; e-mail: [email protected]
Łukasz Banachowicz, tel: 693 930 727; e-mail: [email protected]
Jednocześnie zapraszamy do zapisów na kolejne bezpłatne wydarzenia organizowane przez Symfonię. W najbliższym czasie będą to:
Webinarium: Wpływ wielkości partii produkcyjnej na cenę końcową i zysk operacyjny. 20 października 2021 godz. 10:00.
oraz
Webinarium: Plany produkcyjne a zlecenia poza harmonogramem – sposoby i metodyki planowania produkcji. 29. października 2021 r. godz. 10:00.
Serdecznie zapraszamy do zapisów!
Prowadzący:
Łukasz Banachowicz
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na kierunku Informatyka i Ekonometria. W branży IT od 14 lat. Z Symfonią związany od 2006 r. Obecnie pracuje w Dziale Wsparcia Procesów Sprzedaży, gdzie zajmuje się diagnozą potrzeb Klientów oraz projektowaniem systemów na bazie gotowych rozwiązań oraz tworzonych na indywidualne potrzeby. Na swoim koncie ma udział w ponad 150 zakończonych sukcesem projektach wdrożeniowych, m. in. w firmach handlowych (chemia, warzywa / owoce, metale, budowlane, sieci sklepów), usługowych (transport, usługi finansowe, deweloperzy), sieci dealerów samochodowych, czy przedsiębiorstwach produkcyjnych (branża chemiczna, budowlana, artykuły sportowe, elektronika).
Tomasz Kozłowski
Z branżą IT związany od ponad 20 lat. Na co dzień zajmuje się poszukiwaniem i wprowadzaniem w praktyce rozwiązań informatycznych rozbudowujących portfolio i funkcjonalności oprogramowania z linii Symfonia ERP.
Zaplanowaliśmy również sesję pytań i odpowiedzi – będą mogli Państwo je zadać naszym ekspertom – zapraszamy do wspólnego stołu, przy którym dowiedzą się Państwo jak praktycznie wykorzystać moduły z rodziny Symfonii: Symfonia Mobilny Magazyn, Symfonia Mobilny Handel, Symfonia Panele Meldunkowe.
Uwaga! Liczba osób na Śniadaniu biznesowym jest ograniczona. Liczy się kolejność zgłoszeń. Wstęp jest całkowicie darmowy, a na miejscu będzie czekać na Państwa poczęstunek. Do Państwa dyspozycji będzie także parking podziemny (4 pierwsze godziny są darmowe, każda kolejna kosztuje 4 zł) oraz całkowicie darmowy parking zewnętrzny Muzeum. Zapraszamy!
Przeglądaj tematy tego artykułu:
Rekomendowany kolejny artykuł:
0 komentarzy