Symfonia. Biznes gotowy na zmiany

Symfonia udoskonala wielokanałową sprzedaż dzięki technologii Salesforce i wsparciu Cloudity

Tomasz Kordowski

Tomasz Kordowski

Ekspert Symfonii ds. Public Relations

Długość czytania:

23 marca 2022

Na początku marca tego roku Symfonia rozpoczęła transformację swoich kanałów sprzedaży z wykorzystaniem technologii Salesforce.

Celem projektu jest zapewnienie innowacyjnego wsparcia technologicznego wszystkim kanałom sprzedaży produktów i usług oraz budowa kompleksowego rozwiązania CRM (Customer Relationship Management), wspierającego wszystkie linie biznesowe oprogramowania Symfonii.

 

Chcemy być liderem polskiego rynku oprogramowania biznesowego dla sektora MŚP. Dziś jako Grupa Symfonia obsługujemy ponad 50 000 klientów. Wśród użytkowników naszych programów są zarówno bardzo złożone organizacje, jak i małe, i mikroprzedsiębiorstwa czy biura rachunkowe. Pracujemy dla firm z różnych branż, m.in. handlowej, budowlanej, motoryzacyjnej, spożywczej, przemysłowej. W ofercie mamy kilkanaście systemów w wielu konfiguracjach, dostarczanych zarówno bezpośrednio, jak i przez resellerów. Są to systemy chmurowe i desktopowe. Takie zróżnicowanie oznacza bardzo różne potrzeby użytkowników. By realizować nasze ambicje oraz szybko i skutecznie odpowiedzieć na oczekiwania klientów, potrzebujemy najlepszego rozwiązania na rynku, a takim w naszej opinii jest technologia Salesforce – wyjaśnia Piotr Ciski, prezes zarządu Symfonii.

 

Jako partnera wdrożeniowego Symfonia wybrała Cloudity – międzynarodową firmę specjalizującą się w doradztwie biznesowym i wdrożeniach nowoczesnych technologii. Cloudity jest globalnym partnerem konsultingowym Salesforce.

 

Dziękujemy za zaufanie, jakim obdarzyła nas Symfonia. Jestem przekonany, że wspólnymi siłami w krótkim czasie przygotujemy rozwiązanie, które pozwoli Symfonii na wykorzystanie pełni potencjału w obszarze sprzedaży i zarządzania relacjami z klientami. Wierzę, że wykorzystanie technologii Salesforce będzie trwałym elementem budowy wartości firmy oraz wesprze dalszy dynamiczny rozwój Symfonii – komentuje Paweł Sobczak, Prezes Zarządu Cloudity.

 

Rozwiązania będące przedmiotem wdrożenia koncentrować się będą przede wszystkim na obszarze eCommerce, CRM oraz Marketing Automation.

Symfonia i Cloudity nawiązują współpracę w obszarze wdrożenia technologii Salesforce

 

* Cloudity od 2014 roku świadczy usługi doradcze i wdrożeniowe związane z technologią i ekosystemem Salesforce. Celem Cloudity jest zwiększanie dojrzałości cyfrowej i umożliwianie firmom dostarczania lepszych doświadczeń swoim klientom. W ciągu ośmiu lat działalności firma zrealizowała ponad 600 projektów wdrożeniowych w 30 krajach. Zespół Cloudity to ponad 180 konsultantów, programistów i architektów rozwiązań Salesforce pracujących w biurach w Warszawie, Sztokholmie i Berlinie.

 

* Salesforce jest światowym liderem rynku oprogramowania CRM, służącego do zarządzania relacjami z klientami. Firma oferuje rozwiązania w modelu cloud computing dla przedsiębiorstw z dowolnej branży i dowolnej wielkości. W portfolio Salesforce znajdują się aplikacje do zarządzania sprzedażą, obsługą klienta, automatyzacją marketingu, eCommerce i analityką danych, a także integracją z innymi systemami. Produkty Salesforce tworzą spójny ekosystem, dzięki któremu firmy uzyskują widok 360-stopni na swoich klientów.

 

Przeglądaj tematy tego artykułu:

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *